Nowe logo i identyfikacja wizualna DOBROPLAST
Szanowni Klienci,
Zmiany właścicielskie, zmiany procesów technologicznych mające pozytywny wpływ na jakość stolarki, znalazły swoje dopełnienie w projekcie zmiany wizualizacji logotypu i identyfikacji.
Modyfikacja polega na odświeżeniu fontu. Poprzez minuskuły otrzymujemy delikatniejszy i prostszy logotyp, który pasuje do nazwy i charakteru firmy. Dodatkowo geometryczny krój pisma, oparty na równych kołach, nadaje znakowi wizualny rytm. Uzupełnieniem logotypu i jednoczesnym nawiązaniem do działalności jest ramka, która może przyjmować różne proporcje, umożliwiając dopasowanie znaku do dowolnego pola eksploatacji. Nowe logo jest proste i minimalistyczne, ale również eleganckie.
Logo stosowane będzie z claimem „Energy-efficient Windows”, bądź „Windows & Doors”, w zależności od wielkości pola eksploatacji oraz targetu, do którego ma trafiać. Proces zmiany logo już się rozpoczął i będzie zakończony z początkiem przyszłego roku. Już teraz rozpoznawalne auta z kolorowymi kwiatkami zastępowane są przez logo z pomarańczową ramką na szarym tle. Odświeżenie wizualne to kolejny krok z naszego planu, który sukcesywnie realizujemy. W pierwszym kwartale 2018 r. dwa nowe produkty dołączą do naszego aktualnego portfolio.
13.11.2017