EFEKTBUD z Dobroplastem
Szkolenie sprzedażowe jest ważną częścią współpracy z producentem
Firma EFEKTBUD od lat ma w swoim portfolio okna produkowane przez Dobroplast. Cieszą się one dużym zainteresowaniem klientów ze względu na wysoką, jakość i relatywnie niską cenę. Jednak nawet najlepszy produkt ma dużą konkurencję. Dlatego szkolenia produktowo-sprzedażowe są ważną częścią współpracy.
Sprzedać lodówkę na Alasce
Wbrew pozorom lodówka w regionach świata, w których panują bardzo niskie temperatury nie jest zbędnym wyposażeniem domu. Nie wszystkie, bowiem produkty powinny być przechowywane w temperaturze pokojowej lub na mrozie. Przykład ten pokazuje nam, jak ważne są oczekiwanie klientów i ich realizacja przez sprzedawcę. W czasie szkoleń sprzedażowych sprzedawcy uczą się rozpoznawać potrzeby klienta i oferować im najlepszy produkt, ale dopasowany do ich potrzeb. Nie zawsze, bowiem produkt najdroższy jest najlepszym rozwiązaniem dla klienta. A w przypadkach, gdy cena odgrywa kluczową rolę, można dobrać tak parametry okien, aby sprawdziły się w konkretnym pomieszczeniu i czasie użytkowania.
Urządzimy twój dom
Oprócz szkoleń sprzedażowych niezwykle ważna jest kompleksowa obsługa. Kluczem do pełnej satysfakcji klienta są produkty niezaprzeczalnych liderów czołowych producentów Europy (tj. okna i drzwi, blachy, bramy garażowe rolety, żaluzje oraz inne, tworzące istotny wachlarz wyposażenia domu).
Oferowane produkty są montowane przez wyspecjalizowanych pracowników, którzy dobrze znają swój fach i z zaangażowaniem podejmują stawiane przed nimi zadania. Oprócz doświadczenia cenna jest również wiedza i praktyka. Ostateczna oferta jest przygotowywana na podstawie bezpłatnych pomiarów i kalkulacji.
Jak ważna jest ścisła współpraca z producentem mówi Robert Lomber właściciel firmy „EFEKTUBUD”.
„Podstawą naszej działalności są okna PCV Avantgarde, OVLO, Encore i Prime, jednego z największych producentów w Polsce – Dobroplast, wprowadzającego regularnie na rynki światowe nowoczesne profile wyprzedzając wymagania konsumentów. Ze względu na długoletnią i owocną współpracę pomiędzy firmą „Efektbud” a producentem, możemy klientom zaproponować najniższą ofertę cenową w regionie na stolarkę okienną. Jako uzupełnienie oferty do okien PCV są również parapety oraz rolety o szerokiej gamie barw i możliwości wykonania. Dalsze zacieśnianie współpracy pomiędzy firmami to program szkoleniowy przygotowany przez Dobroplast, a skierowany do pracowników sprzedaży.Szkolenie poprowadził trener sprzedaży Andrzej Banaszek oraz Dyrektor Sprzedaży Krajowej Marek Kowalewski. W szkoleniu wzięli udział sprzedawcy firmy EFEKTBUD: Dariusz, Arkadiusz i Łukasz, którzy zajmują sięsprzedażą i obsługą klienta w punktach sprzedaży oraz Tomasz, terenowy przedstawiciel handlowy. Wszyscy panowie z dużym doświadczeniem w sprzedaży i obsłudze klienta w branży okiennej. Zapewniło to bardzo konstruktywne szkolenie. Było dużo pytań i dyskusji. Tematy dotyczyły produktów oraz technik sprzedaży, kontaktu z klientem”
Ucz się ucz
Jak mówi stare przysłowie: „Na naukę nigdy nie jest za późno”, dlatego warto przez cały czas podnosić swoje kwalifikacje, aby sprostać coraz trudniejszym wyzwaniom, jakie stają przed firmami na rynku i jednocześnie spełniać rosnące wymagania klientów odnośnie, jakości sprzedawanych produktów i obsługi.
07.12.2015