dobroplast-jakosc-roku

Dobroplast - Press room

  Start/Press Room

Z nowym rokiem, nowe wyzwania.... i kontynuacja sprawdzonych rozwiązań. W drugiej połowie 2015 roku zadebiutował projekt „Akademia DOBROPLAST“. Projekt skierowany jest do Partnerów handlowych DOBROPLAST i ma wspomagać rozwój i jakość wzajemnej współpracy.

Dbając o wysoki poziom jakości obsługi swoich klientów przygotowaliśmy nową stronę internetową dostępną w 5 językach. Nowy odświeżony wygląd, a przede wszystkim funkcjonalność sprawia, że poszukiwanie informacji na temat produktów oraz najnowszych aktualności z firmy Dobroplast staje się jeszcze łatwiejsze.

Szkolenie sprzedażowe jest ważną częścią współpracy z producentem

Firma EFEKTBUD od lat ma w swoim portfolio okna produkowane przez Dobroplast. Cieszą się one dużym zainteresowaniem klientów ze względu na wysoką, jakość i relatywnie niską cenę. Jednak nawet najlepszy produkt ma dużą konkurencję. Dlatego szkolenia produktowo-sprzedażowe są ważną częścią współpracy. 

W Fabryce Okien Dobroplast utworzono dział ds. Badań i Rozwoju. Wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych produkcji stolarki otworowej oraz nowych rozszerzeń gam produktowych to główne zadania tego działu.
Dodatkowo dział ma za zadanie badanie paramentów bieżącej produkcji w fabryce w celu dotrzymania standardów jakościowych parametrów technicznych okien.

Wygląd i jakość – wbrew pozorom te dwie ważne cechy nie muszą iść w parze z wysoką ceną. Tak uważa producent okien Dobroplast, dodając, że coraz więcej partnerów kupuje ich okna, ponieważ jakość stolarki i ich wygląd są cenione zarówno przez osoby samodzielnie wykańczające budowę, jak i przez dużych inwestorów.

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce dotyczącej cookies. X Ok, Zamknij